onsdag 31 juli 2013

Stallet, rutiner och dans

Fullt upp om dagarna har vi. Freja hänger ju på i vårt tempo hon med och det verkar som hon kämpar på iaf för trött blir hon! Sover tolv timmar varje natt och två timmar på dagen, mer om jag inte skulle väcka henne. Jag klagar inte på det, såå skönt att hon sover. Vet hur snabbt det kan vända ;-) Däremot är hon inne i nån period då hon äter dåligt. Knappt nån frukost, några skedar till lunch, nästan ingen mellis men middagen slevar hon i sig skapligt iaf. Och dricker ordentligt, och det är ju huvudsaken.
 
På måndag är det dags för lite normala rutiner igen då jag ska jobba ett par veckor och ska till dagmamman igen. Återstår att se hur trött hon kommer bli de första dagarna! Vakna senast halv sju istället för åtta, ojoj.
 
Idag har jag varit och danstränat igen. Körde i söndags första gången efter uppehåll så då var det lite light bara, men idag blev det mer ordentligt och det känns nu i kroppen. Höften, den höften. Varje gång likadant när jag inte dansat på ett tag. Hoppas den vänjer sig snart! Träningen kändes skaplig iaf. Kanske hinner jag komma fram till lite resultat innan Swedish Open om en månad.
 
Dags för sängen nu. Imorrn bitti väntar kusarna igen. Har varit lite svalare ett par dagar nu så hästarna är lite piggare. Om vi är det vette sjutton? Igår regnade det som tusan så vi kröp upp i soffan och fikade och tittade på film hela eftermiddagen. Mysigt :)
 
Tog lite kort på pållarna häromdagen. Här kommer några av dem!
Evelin och Grappa
Nallen
Nallen
Moa
Jawelin
Neo
Neo
Silvermojjan
Erik
Alice
 
Tack o hej!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar