måndag 1 juli 2013

Tiden?

Jaha, en veckas blogguppehåll blev det igen. Vet inte vart tiden tar vägen.. Och fattar inte hur en del hinner skicka iväg flera blogginlägg om dagen!? Alltså när skriver man?
Helgen blev helt ok.. Jag jobbade för fullt men hann med en sväng till travet i fredags kväll, några pass i stallet och igår em kom Frejas kusin Astrid på besök med sin familj. Mys! :) blev en eftermiddag i lekparken och sedan tacos hemma hos oss!
Raringarna! Så kul att se dem ihop! Även om Frejsan är lite kinkig och inte alls vill vara så himla nära som Astrid vill hela tiden ;)
Annars var helgen lugn. Igår hade vi inte en enda operation på jobbet och i lördags var det lite smågrejer.
Jag tränade på gymmet tors-fre och har helt sanslöst sjuk träningsvärk fortfarande. Skönt värre ;) glad att jag lyckades köra ett fint benpass i fredags som verkligen tog det där tog! Brukar inte lyckas pressa mig så hårt utan sällskap men den här gången gick det bra! Men hua vad fort man tappar i styrka! Mina muskler är helt pooof - gone! Tycker inte om att gå ner i vikt och på benpasset gjorde jag det inte heller, det är väl därför det känns som det känns nu. Men i torsdags när jag körde rygg bland annat fick jag tyvärr behärska mig lite från att lassa på. Dels hade jag inga dragremmar med mig och sedan måste man vara rädd om ryggen ;) Får väl se hur det blir denna veckan.. Brukar göra ganska snabba framsteg när jag väl sätter fart men man vet aldrig..
Fin kväll ute :) Men anyway, dags att sova. Ledig imorrn men en sväng till stallet blir det allt :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar