tisdag 25 juni 2013

Reality

Denna veckan är vi åter i verkligheten.. Jobb, dagmamma, långa dagar, lite sömn.. Lite chockartat för Frejsan att åka iväg redan halvsju på morgonen och hon har för första gången börjat vara ledsen när jag lämnar henne :( Hoppas det går över snart.. I övrigt är hon som vanligt när hon är där, lite trött på förmiddagarna men sover bra och äter bra och är glad när pappa kommer och hämtar henne. Jag slutar så sent (fem) och vet aldrig om jag kommer iväg i tid från jobbet heller så han får hämta henne istället så dagarna inte ska bli alldeles jättelånga.
Puss pappa!

 
Jag har ändå fortsatt med mina morgonpromenader med hästarna. Enda skillnaden är att jag får kliva upp klockan fem och sticka till stallet på en gång. Det gör mig inte så mycket eftersom jag har svårt att sova i värmen ändå. Snarare skön start på dagen och nästan min enda chans att få frisk luft!
Godmorgon hästarna ;)
 
Imorgon är jag dock ledig, men ska jobba i stallet ett par timmar så Freja får vara hos dagmamman en stund iaf. Kanske att jag tar lite sovmorgon till typ sex oxå ;)
 
Jobbet är sig likt.. Inga större förändringar, och efter en timme kändes det som jag aldrig varit därifrån.. Helt ok iaf. Oxå kul att känna att man redan har lite fått lite nytta av plugget och kan koppla ihop det med operationerna och hur de tex använder olika kärl och sånt. Skoj :)
 
I helgen har jag lyckats lägga jobbpass trots att det är V75 på hemmaplan! Bravo Frida! Vet inte hur jag kunde missa det.. Hade alla travdagar. Kalendern utan just den. Jaja, Johan kör ingen iaf så han och Frejs får väl gå på trav då så får jag se dem på tvn på jobbet ;)
 
Nu blir det en glamour-repris och så kanske lite hemmaträning innan duschen och sängen! På återseende!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar