måndag 25 februari 2013

Godmorgon!

Så var det måndag igen. Helgen har som vanligt gått i en rasande fart och varit lite upp och ner. För det första kändes det som söndag i fredags eftersom vi hade varit iväg en sväng och kom hem då. Så okej då, helgen kanske blev lite längre än vanligt då. Tyvärr sov jag jättedåligt på hotellet, hade ont i höften och mådde illa så det blev inte sånt vilotillfälle som jag hade hoppats på. Ändock så hade vi det jätteskönt på spat och allt..
Stockholm by night


Freja har varit jättekinkig om nätterna nu i helgen så då har det inte blivit så mycket sömn heller..
 
I lördags var det dags för lite danskurs med Dorsey Napier som kom till oss ända från Amerikat! Frejas mormor kom hit och tog hand om henne ett par timmar så jag fick dansa i fred! Skönt :) Och inga problem med lillan heller.. När alla andra har henne är hon så snäll å go så. Men när hon är med mamma är det bara kinkigt. Skrek hela lördag eftermiddag och nästan hela dagen igår. Kul. Hon hade fått en ny tand såg jag. Men gör inte de ont när hon är med andra människor då? Bryter ihop lite..
Åka pulka med mormor är grejer det!



Vi tog hand om hästarna igår förmiddag och sedan fick Johan ta fröken några timmar medan jag åkte in till dansen igen för ett teoripass. Kul och nyttigt!
 
Igår eftermiddag och kväll blev det lite panikarbete med studiegruppens sista arbete under denna kurs. Tur jag var klar med min egen hemtenta i tid för det var inte mina kamrater.. Sammanställde och skickade in arbetet halv tolv inatt. Åtta timmars marginal alltså då det skulle vara inne nu klockan åtta på morgonen. I god tid alltså ;)
 
Idag blir det en tur till Södertälje och introduktion för nästa kurs. Kör bara kör!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar