onsdag 5 juni 2013

Sommarlov!

Nu är det äntligen slut på denna terminen! Inte för att det varit så hutlöst jobbigt överlag, men de sista veckorna har varit lite krävande. Speciellt med sjukt barn och massa dans (som är valfri, jag vet, men ändå..)
Tentan idag gick skapligt! Är väl hyfsat säker på att jag klarar mig iaf. Men man är ju perfektionist ;)
 
Hämtade Freja direkt efter tentan så hon fick komma hem efter lunch och sova middag hemma. Hade ändå inget för mig så det kändes lika bra..
Har betalt lite räkningar och plockat lite här nu, när hon vaknar ska vi gå ut. Känns så himla skönt att inte ha några krav på sig.. I två veckor då, sen börjar jobbet. Men det behöver man inte plugga till på kvällarna :D
 
Hejdå hypofysen!Vi syns väl till hösten antar jag!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar