måndag 21 januari 2013

Skolstart

Mm då var man såkallad student igen då. Jag som hade pluggat färdigt. Fast det visste jag nog att jag inte hade. Vissa ambitioner har man ju ändå med livet. Upprop idag, en del info, inte så mycket av värde. Det roligaste idag var när jag kom hem och telefonen ringde och de meddelade att jag fått en plats på mitt förstahandsval, distansutbildningen. Jehuu! Hoppas det inte blir allt för mycket resande till Södertälje bara. Men eftersom det mesta verkar utgå härifrån, de hade tex upprop här i Eskilstuna för den med, så verkar det vara helt ok. Kanske får tag på nåt schema imorrn får se hur det ser ut!
 
Freja var 6,5 timmar hos dagmamman idag, den ordinarie är fortfarande sjuk så det var hos den andra. Det var jättejobbigt att lämna henne imorse. Inte för henne alltså utan för mig. Tomt och konstigt. Men det hade gått jättebra som vanligt. Jag åkte hem och tog det lugnt en stund och det behövdes. Fröken har tänder på g och höll låda mellan tre och fem inatt. Jag siktar på en tidig kväll ikväll men det brukar ju inte riktigt bli som man planerar..
 
Har tydligen inte tagit några kort på en evighet så här kommer ett från Tyskland på min lilla gumma. <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar