torsdag 3 januari 2013

World Champion!

Det måste man väl vara nöjd med? :)

En hel del förstapriser till Sverige har det blivit nu. Nationalsången har sjungits om och om igen.. Inte mig emot! Så himla kul!! Sen när man står där själv rätt var det är så är det mest surrealistiskt. Men ändå. Yes, jag hamnade högst upp på pallen!! Wehoo!

Perfektionist som man är så är jag ju inte helt nöjd ändå. Vann nämligen 'bara' sju av åtta danser! Onödigt! Dessutom var det den som ska vara min bästa, twostep, som jag inte vann. Jaja. Hey ho lets go,bäst att börja fira lite nu så man kommer i säng i tid.. Freja har haft värsta hostattackerna runt fem på morgonen..

I övrigt så är hon nog just nu den mest underbara unge man kan tänka sig! Hon pratar med alla, dansar, klappar händerna och delar ut slängpussar till höger och vänster. Inga större problem att ha med sig denna fröken på tävling.. Hon har fått hundratals nya kompisar från alla olika länder och blivit filmad av tysk tv! Och jag blev intervjuad av en tysk tidning. Jo, så kan det gå.

Guten abend!

1 kommentar: