lördag 23 mars 2013

Blötis

 
Nya modet ser ni här ;) nakenfis och mössa om Freja själv får välja. Skönt liksom. Tänk om det kunde bli vår och sommar nångång så man slapp alla miljoners kläder och halvkrig bara man ska gå utanför dörren. Eller för den delen duscha eller bada lillfröken. Det där med att torka sig är tydligen helt onödigt. Det är det värsta hon vet! Fast själva badandet och duschandet är hur kul som helst.
 
Idag har vi varit i stallet hela förmiddagen och nu sover både pappa och dotter middag. Johan är lite krasslig så han var riktigt trött idag. Får se om jag och Freja ska få det oxå.. Jag har iofs varit förkyld nu hela veckan men ingen feber eller så..
 
Haft personalbrist i stallet denna veckan så har ryckt in några dagar. Fått offra min egen träning med andra ord. Plugget har jag hunnit med ändå, det är väl huvudsaken. Försökte mig på lite dans i torsdagskväll men nehe, då sa höften stopp med det samma. Det kommer liksom som ett brev på posten efter man har varit ute och blivit kall.. TENS-apparaten fick göra sitt, nu var det väldigt längesen jag behövde den men den funkar bra iaf.
 
Och där vaknade lilla gumman.. Lektime på g!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar