onsdag 27 mars 2013

Sjukstuga

Uj vilken pärs det har varit här hemma ett par dagar nu. Det började med Johans stallpersonal, varpå Johan fick det och nu jag och Freja. Måste vara nåt influensa-aktigt, en vanlig förkylning är det då definitivt inte. Vet inte när jag hade så ont i kroppen senast! Höften såklart, ryggen, axlar, armar ja mest överallt. Så nästan 40 graders feber och hostan från helvetet på det. Frejsan är tapper och äter och leker ändå, har svårt att sova dock och vaknar ledsen ungefär varje kvart när hon hostar. Jag sov nere hos henne inatt, jättebra för min kropp som blev som ny efter en natt på ett kallt golv med en minimal madrass.
 
Ja men annars så knallar det och går liksom. Det var väl ungefär det jag ville säga. Typ.
Vi trotsade feberfrossan och fick lite luft på eftermiddagen. Skönt.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar