lördag 9 mars 2013

Livet efter..

..magsjukan. Jag var dålig i knappt en dag. Nu har det gått två dagar efter och jag har fortfarande inte återhämtat mig. Vilken pärs!
Ja det blev ju då jag som blev sjuk och inte Frejsan. Alla andra barn hos dagmamman fick det och Freja var förmodligen smittbärare utan att det bröt ut..
 
I onsdags var syster Fia här och hälsade på och medan jag jobbade i stallet ett par timmar så hade hon städat, tvättat och bakat brownies!! Hur bäst är inte hon då!? Som tack smittade jag henne med just det - magsjuka! Här är vi generösa och delar med oss! Tur det verkar vara en endagarsvariant, även om den inte var direkt lindrig..
 
Nu har Freja och jag lite morgonmys. Om jag orkar blir det en sväng till dansen lite senare men först frukost och så fodra hungriga hästar.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar