måndag 2 juli 2012

Juli är här!

Vilka fina dagar vi har haft nu! Även om luften fortfarande är lite kylig så har det ändå varit sol!! Så skönt att kunna vara ute om dagarna. Freja älskar det, hon vill ju att det ska hända saker hela tiden.. Och man kan glömma att hon sover i vagnen mera. Hon måste ju titta på allt!
Jag har blivit blond(are) igen! :) skönt! Nu skulle det bara behövas en klippning oxå.. Mitt hår har varit katastrofen själv sen jag började amma. Tappat mängder!! Vad gör man åt det? Någon föreslog att jag kunde ha brist på nåt så har knaprat vitaminer hela våren.. Och nu är det iofs lite bättre. Men har ju oxå minskat på amningen så..

Idag har undertecknad varit hos tanddoktorn. Det årliga besöket.. Slutade riktigt bra för en gångs skull! Inga anmärkningar och kostade inte skjortan heller :) Freja praktiserade i stallet under tiden. Hon trivs där ;)
Ja det ska börjas i tid. Lillen (hästen) är alla barns (och min) favorit.. Världens goaste! Sen att han inte är nån världsstjärna på travet spelar väl ingen roll..? (tränarn och ägarna kanske inte är riktigt eniga med mig där)
På eftermiddagen har vi bara myst ute på verandan.. Lek och bus och sedan blev lillan trött. Mamman med. Och vovven med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar