söndag 23 december 2012

På väg

Halleluja vad glad jag är att inte behöva gå in på nån affär idag! Inte behöver jag städa, julpynta, slå in paket i sista sekunden eller laga massa julmat heller.

Jag och Freja har haft en soft förmiddag, vilat lite på soffan och varit ute på en promenad. Johan kom hem från stallet strax före lunch, så stoppade vi i oss lite lätt lunch och sitter nu i bilen på väg "hem" till Dalarna. Det är ju där man ska fira jul, så är det bara :)

Igår kväll hade vi lilla julafton hemma hos oss bara vi tre och delade ut lite julklappar.. Har aldrig sett Freja så nöjd som när hon fick sin docka, som Johan döpt till Lennart! Som hon har pussat, gosat, kramat, pratat och burit runt på denna docka. Så söt :) High five till mig som lyckades köpa nånting hon faktiskt ville ha ;)

Jag själv fick presentkort och en ny parfym som jag velat ha ett tag nu. Perfekt :)

Ja nu sitter vi i bilen som sagt. Hem till far först, lite käk och julemys några timmar. Sedan till mor ikväll där vi ska bo och så firar vi lite mer jul både ikväll och imorrn.

God jul på er alla!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar