måndag 10 december 2012

Vardag

En måndag som blev en skön dag! Freja vaknade tio över sex men somnade om två timmar till! Galet skönt även om jag låg de två timmarna på golvet, orkade inte gå upp igen för jag trodde inte hon skulle sova så länge.
 
Förmiddagen var vi inne och lekte, tvättade och tog det lugnt. Sedan blev det lunch som bestod av gårdagens kinamat-rester. Populärt hos fröken kan jag lova! Hon åt och åt.. Sedan somnade hon nöjt och sov nästan två timmar.. Hon har såna där sovdagar ibland. Jag råkade visst slumra till i soffan en stund jag med. Kanske oxå har mina sovdagar. Det värsta är att det visar sig direkt på natten sedan. Helt omöjligt att sova..
 
På eftermiddagen var vi ute i flera timmar. Det var inte så kallt men har ju kommit massor med snö, så himla härligt. Tog en lång promenad och tittade på när lastbilarna körde snö från travbanan. Stora ögon hos tjejen. Likaså när hästarna springer förbi i full fart. Roligast är det såklart när pappa kommer körandes för han vinkar ju och tjoar! :)
 
Väl hemma igen blev det ris och korvstroganoff och även det var populärt. Stumpan sover nu och jag hamnade i soffan. Ska strax dansa igenom mina danser någon gång. Måste träna varje dag nu! Kan inte fatta att det bara är några veckor kvar!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar