söndag 2 december 2012

Sjuk

Jag har ju väntat på att det ska bli min tur.. Så kom den till sist då. Som en spis men fryser som en tok.. Imorse var det dock ingen fara så har jobbat halva dagen och tagit hand om en skrikande unge den andra halvan. Idag vette sjutton vad det hade tagit åt henne. Helt galen så fort jag kom hem.. Och hon har sån gäll röst efter förkylningen så det skär i hela huvudet! kommer få tinnitus! Till slut gav hon upp iaf, när jag oxå gav upp och gav henne en napp. Vill ju inte att hon ska ha den om dagarna men i vissa fall så.. Det var nästan grötdags så det var inte långa stunden. Tror och hoppas det är nån tand på g igen.
 
Så kvällen slutade bra. Hon somnade glad så fort hon kom i säng. Så är hon säker :D sov hela natten i natt oxå. Skönt att det har vänt efter förkylningen.. (Ta i trä)
 
Behövde luft när jag kom hem från jobbet så trotsade kylan och tog en promenad. Stumpan behövde nog luft med. Verkade inte gå nån nöd på henne ute iaf.
 
Nu blir det en dusch och sen en stunds massage i fåtöljen. Förkylningar verkar alltid sätta sig i kroppen på mig, rygg, mage och höften såklart. Over and out! Godnatt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar