onsdag 8 augusti 2012

Alicemössan och brorsan

Mamman till lilla Alice, drabbad av en hjärntumör, tillverkar och säljer fantastiskt fina mössor i ett välgörenhetsprojekt till förmån för Barncancerfonden. De har alla en rosett för att visa att även de drabbade barnen ska kunna känna sig fina. Vilket härligt projekt och initiativ! Cancer borde utrotas! Jag skänker inte ofta pengar, men det här kändes rätt. För varje såld mössa går 50 kronor till Barncancerfonden. Köp en du med!
 
Alicemössan graffiti 2 år
 
 

2 kommentarer:

  1. Riktigt bra initiativ så jag gick in och köpte en mössa med stjärnor åt Nellie.
    Nu lägger jag upp det på min blogg oxå så kanske fler ser och köper mössan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va bra :) ja de är så fina och varför inte göra en god gärning på samma gång! Jag såg det själv på en annan blogg så det verkar spridas.. :) Finns en sida på fb att gilla oxå.

      Radera