tisdag 28 augusti 2012

Lyx

Idag har jag haft lite egentid! Hela tre timmar! Vilket lyx va :)
Det resulterade i ett besök hos frissan och en hel del shopping! Freja fick vara hos pappa i stallet och de hade haft så trevligt så. Hela förmiddagen spenderades på öppna förskolan så hon var lagom mör på eftermiddagen när jag lämnade av henne.
 
Jag drog in till stan, första anhalt; Barnens hus. Skulle inte ha något särskilt med de ska tydligen slå igen här i stan och rear ut det mesta till 50%.. Hittade en hel del kläder och skor till fröken. Börjar bli dags för skor nu märker jag, nu vägrar hon ju sitta still en sekund var vi än är så kan bara bra med nåt ordentligt på fötterna när man inte är hemma.
 
Kläder blev det med, framförallt byxor. Försöker hitta jeans åt henne som passar men det är lite svårt tycker jag. Alla känns så hårda och otympliga och eftersom jag själv är jättekänslig för kläder som sitter hårt runt magen så känns det som att hon är det oxå. ;) Vill iaf inte klä henne i nåt som känns obekvämt.
 
Hann in på några andra affärer på stan med och handlade faktiskt lite till mig själv!! Det var ju inte igår. Lite nya träningskläder blev det, och några toppar.
 
Har förresten fått hem kläderna till Freja som jag beställde för ett tag sedan. Så fina så! Inte så mycket utav det som hon kan ha just nu dock, eftersom jag beställde lite för stort med flit. Men den som väntar på nåt gott :)
 
Efter shoppingen var det dags att ta plats i stolen hos Sali på Atmosphair. Sist jag hade bokat tid så blev det inställt i sista sekund så nu var det ett tag sedan jag var där, så det var kul att träffa henne igen. Och håret blev kanon.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar