måndag 27 augusti 2012

Effektiv

Denna dagen har gått i full fart! Sov jättedåligt inatt för hade ont mest överallt - förkylning på g? Och Frejisen sov oxå lite sämre, vaknade till både fyra och halv sex, inget allvarligt, var bara att lägga ner henne igen så somnade hon om, men jag blir ju störd ändå.. Så idag tog jag faktiskt lite meducin för att slippa värken ett tag, och sedan har jag kört gärnet hela dagen för att inte somna till ;) Men vad mycket man hinner bara kroppen funkar liksom!
 
Resultat av dagen: tvättat sex (6!) maskiner tvätt, med bland annat gardiner och mattor och sånt där tråk som man aldrig tvättar, diskat en maskin disk plus en massa för hand, gjort lunch, gjort middag och massa matlådor, bakat bröd, bakat en kaka, städat halva huset, tittat ner i stallet en stund, tränat, duschat, gått en långpromenad med Freja och lekt med henne som vanligt.
 
Yeah!
 
Så därmed får det vara nog för idag! Hoppas på en bättre natt inatt, utan rosa hönor!
 
Lycka att vakna till denna solstråle! Godmorgon mamma! Här STÅR jag! :) <3
Snuttan sover förmiddag. Första gången på flera månader som hon somnade på rygg!
Mammas käk skare va! Spaghetti å köttfärssås! Tror hon åt mer än jag!

2 kommentarer:

  1. Oj vilken aktiv dag=) Jasså hos dig duger mammas mat, så är det inte i detta hushåll!

    Skönt med en riktig färgningsexpert då, haha! Jag var på väg att tona håret igår, sen stod det till och med på förpackningen. Att det är absolut nödvändigt med hudtest. Så jag bangade ut igen, haha! Funderar på om det är många som inte tål loreal och jag får för mig att håret ska ramla av, hehe!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just nu verkar det mesta gå i, i matväg.. Skönt när det funkar :)

      Hoppas det går bra med ditt hår och att det sitter kvar till bröllopet ;)

      Radera