fredag 30 november 2012

Adventsredo!

Idag har jag lekt husfru igen. Snacka om seriöst! Båda dessa apparater har fått se dagens ljus.
 
Det var sannerligen inte igår och det var väl inte direkt nåt kärt återseende heller. Men, men.. Under Frejsans eftermiddagslur körde jag gärnet! Först sy gardiner och sedan stryka desamma. Så kom advent till detta huset med :) Fuskstart enligt mig men eftersom jag är borta på dop imorgon och jobbar söndag så blev det lite premiär idag!

 
 
Before:
 
After:
Freja har äntligen visat lite bättring. Hon sov jättedåligt inatt igen (och således jag med då) men hade ingen feber imorse och har ätit bra idag! Hurra! Åt till och med en hel tallrik med broccoli, kokta morötter och klyftpotatis till kvällsmat. Hurra igen! Sov tre timmar på dagen så vi får se hur det går i natt. Hon har fortfarande en fruktansvärd hosta, hostar så hon nästan kräks. Men har slemmat mycket mindre idag och hennes sår på hakan och näsan har nästan läkt. Snacka om läkkött de små har.

Undrar vem av oss som var tröttast imorse?
En liten prickig korv
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar