lördag 24 november 2012

Lördag!

Kom i säng sent igår och Frejsan vaknade tidigt imorse. Dålig kombo, och en trött dag idag alltså. Tog mig ändå in för ett par timmars dansträning på förmiddagen. Väldigt nödvändigt! Tog mig an min vals, som jag inte tagit ett steg på sedan tävlingen i Danmark tidigt i somras. Ett mycket medvetet val, då mina ben, speciellt det opererade, varit för svaga för att klara av det helt enkelt. Det är sjukt jobbigt att dansa vals!
 
Efter dansen har det varit en ganska soft dag hemma. Såg en film, The Change-up, medan Freja sov middag. Den var väl helt ok om man gillar sånt där lite småroligt, som jag gör då :) Och Ryan Reynolds är ju alltid trevlig att se på..
 
En kvällspromenad ner och fodra hästarna blev det innan Freja somnade. Vi har sedan ätit varma mackor och tittar nu på Så mycket bättre. Det blev en skön dag idag, imorgon bitti laddar vi för jobb igen. Trevligt men uj så tidigt att kliva upp klockan sex!
 
Hittade denna lilla(?) krabat under vår kvällspromenad. Han var kelsugen och följde med hem. Så mysigt med djur i huset igen! Nu ligger han i mitt knä och spinner :) Ja det är vår stallkisse Grållen om nån funderade ;)
Avslutningsvis; Jag tycker om dig - Magnus Uggla, vilken hit! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar