onsdag 21 november 2012

Fin onsdag!

Min lilla gumma och jag har haft en toppendag idag. Ätit gott, lekt, stallet, lekparken, haft besök av moster och kusin och så lite kvällsmys. Hon har blivit så himla gosig nu. Vill pussas och kramas hela tiden. Inte mig emot! :) Blir stadigare och stadigare oxå. Går nästan mer än hon kryper. Iofs längs väggar och med gåvagnen men oxå lite själv då och då. Precis som det ska vara alltså.
 
Hon somnade på förmiddagen idag, och efter en timme fick jag lov att väcka henne! Vad hände där? Likaså på eftermiddagen så väckte jag henne efter drygt en timme. Spara lite sömn till natten...
 
Myser i soffan nu. Här växlar vi vilt mellan trav, fotboll och så mina program då, Bonde söker fru och Greys anatomy. ;) Tur att paddan finns! Bonde var himla bra idag. Äntligen fick bönderna pussas lite! ;)
 
Freja fick som sagt träffa sin kusin idag. Och jag min syster <3
Snacka om att det är skillnad på de små sedan sist, även om det inte är sååå jätte längesedan de sågs. Idag blev det både pussar och lite rivalitet mellan dem. Hoppas de får möjlighet att träffas mycket när de växer upp! Tyvärr fick jag inte till några kort på dem idag. Det var för mörkt här inne..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar