onsdag 14 november 2012

Så mycket bättre

Det är ett bra program det. Men nu var det ju inte det jag syftade på just nu. Vi har haft en bra dag idag iaf. Trots att tjorven bara sov 40 minuter mitt på dagen! Så himla envis och skulle inte sova så förberedde mig för den värsta möjliga kvällen igen, speciellt oxå eftersom Johan är på fotboll ikväll. Han fick biljetter på fars dag till Sverige-England matchen på nya Friends arena så han har det nog fint just nu. Tänkte han skulle vinka till mig på tvn men än har jag inte sett nåt. ;) Han vinkade en himla massa med ena armen igår iaf, eftersom han vann lopp igår kväll! Jippi! Så idag kom hästägaren till stallet med tårta!
Min stilige Johan <3

Candy Passion och Johan. Inte hon som vann igår men, men..
 
Åter till fröken Freja då. Det har varit såååå nära utbrott hundra gånger idag men har faktiskt lyckas undkomma de värsta. Fm, lunch och tidig em som vanligt inga problem. Vi var i stallet imorse och hjälpte till eftersom Johan skulle åka och hämta en ny häst så det var lite ont om folk. Efter det blev det en sväng till sjukhuset då jag hade ett ärende till jobbet, och så passade jag på att ta ett pass på gymmet samtidigt. Har ont i en arm (!?) så blev mestadels magträning idag. Tre olika magövningar varvat med rodd och lite annat. Mumma! Det var ju så himla kul på gymmet tyckte Frejsan så hon ville aldrig somna! Men till slut så.. 40 min som sagt...
 
Ja så nu sedan Johan åkte har vi väl pysslat med allt möjligt. Krupit omkring och lekt tittut bland annat.. Och så har hon ju tränat på sitt nya trick, att gå! Snacka om mallig tjej! Puttar bort mina händer så jag inte ska hålla i henne.. Kan själv! Åtta steg har det blivit som mest. Och så kastar hon sig i famnen på mig och tjuter av lycka! Duktigaste gumman!
 
Se där ja. Där gjorde Zlatan mål. Då ska väl grabbarna på matchen vara nöjda kan man tro!
 
Ingen Bonde på tvn idag med andra ord.. Jäkla fotboll ;) Får ladda för Greys Anatomy om en stund.
 

5 kommentarer:

  1. Jag tänkte att nån av dom skulle streaka så får vi säkert se dem i tv... Johan kanske? //LN

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att de hade biljetter till just den här matchen!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev ju en riktig hit! Johan hade ingen röst kvar efter ;)

      Radera
  3. Aha paddan är ipaden. Vår son älskar också gummibjörnen, men har nu börjat övergå till babblarna, en solklar hit:)

    Lukas ena ben är stelt, så nej han använder tyvärr inte båda benen lika mycket.Därför blir det ju nästan omöjligt till krypandet. Men igår tog han tre krypsteg:)

    Oj vilken bra farsdagpresent, min fick en whiskey, haha=)
    Grattis till travvinsten..

    ha en underbar helg=)

    SvaraRadera