torsdag 4 oktober 2012

Danslycka och förkyld bebbe

Stackars lilla gumman har blivit tokförkyld på bara någon timme och har jättesvårt att sova. Hon försöker och försöker och blir så arg när hon inte kan. Jag har varit och dansat denna kvällen och Johan hade lagt henne och allt var frid och fröjd. Och så plötsligt blir hon superförkyld och kan inte andas. Har fått både näsdroppar och slemlösande men det verkar inte hjälpa. Inte så lätt att palla upp hennes säng heller eftersom hon bara sover på mage och dessutom ligger med huvudet i fotändan rätt vad det är..
 
Nu har hon somnat om iaf (ta i trä) efter att ha varit vaken nån timme. Oj vad längesen det var som det krånglade med hennes nattsömn sist. Har varit bortskämda med det länge nu, och har nästan glömt hur det var att gå upp varannan timme. Man glömmer fort. Hoppas för hennes skull att hon får sova några timmar nu iaf. För min del får det bli som det blir..
Från när Freja var inlagd på sjukhus i våras, med RS-virus och lunginflammation. Inget vi vill göra om i den närmsta framtiden!!


Jag har som sagt varit och dansat, och det var så skoj!! Första gången jag känner riktig lycka sedan min lille Molle lämnade mig.. Idag bara körde jag, struntade i knän och höfter och allt annat och bara dansade. Så j-a skönt!!
 
Denna dans har vi kört idag! Bara att köra på! Och svettigt blire! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar