fredag 5 oktober 2012

Glamour (B&B)

Detta program alltså. Fråga mig inte varför jag tittar på det men det gör jag iaf. Det är så dåligt så jag får ont i huvudet. Sen har det ju hållit på i hundra år ungefär.. Jag har väl följt det i tio-elva år ungefär. Stört! Det roligaste är att se vilka sjuka idéer som skaparna har. Hur lyckas man komma på allt? Eller ja, det är iofs bara att para ihop alla på alla sätt som går. Och när alla har varit tillsammans med varandra ett par gånger så får någon en bebis som blir tonåring efter ett par avsnitt, och så har man en ny att para ihop med alla! Ja ungefär så är det. Roligt värre.
 
En av de fyra som varit med ända sedan starten (!!!!!!!!!!!) 1987 ska tydligen sluta snart! Ska bli väldigt intressant och se hur de skriver ut honom.. Eller om han ersätts av någon annan! Det skulle ju iaf bli helt fel! Även för att vara Glamour..
 
Nej, jag är ju tydligen inte ensam om att titta på denna galenskap heller.. För då skulle de väl inte fortsätta sända det. Jag betalar till och med 79 kronor i månaden för att kunna se de program jag missar i tv4play! Trogen tittare, jajjemän!
 
MEN! Ibland.. Så får de för sig att helt plötsligt bli helt seriösa! Någon blir hemlös eller får cancer och så besöker de i serien verkliga behandlingshem eller härbergen och pratar med utsatta människor. Vad hände där!?
 
Heja världens sämsta serie! Jag hänger på några år till!
(Bilder: Google.com)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar