fredag 26 oktober 2012

Fin fredag!

Haft en lugn och skön dag idag! Städning i förmiddags, i övrigt inga måsten eller trista saker att göra. Städa är inte så farligt trist det heller. Det är ganska lättstädat här och skönt när det är fint till helgen.
 
Vid lunchtid kom Frejas mormor och alltså min mamma hit och hälsade på. Kul! Vi skulle lagom ut på promenad så drog på oss en hög med kläder och ut i kylan.. Det blåste verkligen isvindar idag, men annars var de soligt och fint.
 
Freja sov över två timmar sedan ute i vagnen. Typisk när mormor var här och allt, men vi slappade i soffan så länge och det var helt ok.
 
Johan var på Solvalla idag och lyckades hamna mitt i fredagsköerna på väg hem. Hemresan tog tre timmar istället för en timme, lovely. Jag har sagt det förut och jag säger de igen; hur f-n står man ut med dessa köer varje dag!? Skulle aldrig sätta mig i den sitsen! Har tio minuter hem från jobbet, och kan bli irriterad när jag nån enstaka gång får vänta i nån korsning typ fem minuter. Jaja, alla är vi olika..
 
Vi fick äta middag utan honom och Freja och mormor fick en hel del lek- och mystid innan hon åkte hemåt igen. Nu sover lillan, Johan är äntligen hemma, ljusen är tända och vinet upphällt i glaset. Trevlig helg!
Puss puss
Freja och mormor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar