söndag 21 oktober 2012

Mardrömmar?

Vet inte riktigt vad lilla stumpan har haft för sig i natt men hon har iaf inte sovit gott.. Har gråtit nästan precis hela natten, fast utan att vakna! Hon har sitt sovrum nere med stängd dörr och vi sover på ovanvåningen. Och jag har hört henne hur tydligt som helst och varit nere halva natten för att trösta henne.. Det är inte att hon bara ligger och gnyr lite utan hon gråter högt och ljudligt och är jätteledsen.. Men ligger helt stilla och öppnar inte ens ögonen. Är det mardrömmar tro? Hela natten!?
 
Sedan vaknade hon halv sju som vanligt men var lite gnälligare än vanligt hela dagen. Jag var som ett lik imorse och lade mig på madrassen på hennes rum. Hon klättrade över mig och hit och dit och lekte och blev arg på mig för att jag var tråkig och bara låg där och hej och hå. Men så rätt vad det var så var blev det helt tyst! Tittade till och då låg hon och sov på golvet. Lilla snuttan! Lade henne bredvid mig så hon låg lite skönare och sen vilade vi båda till klockan var över halv nio!
 
Dagen har varit lite upp och ner sedan dess, men nu sover hon iaf. Hoppas denna natten blir bättre!
 
Det får bli lite mer om helgen en annan dag. Nu är mamman i huset helt slut!
Mm, gott med strumpa!
 

1 kommentar:

  1. Ja det är sjukt svårt att veta vad dom tänker på under natten de som liven.. Lukas vakanar en gång per natt och gallskriker..Får mat och somnar om. tyvärr har det blivit någon slags rutin på det..jag tänkte också mardrömamr ett tag. Men svårt det där!

    Haha ja du LCHF är visst lite speciellt det. jag tycker du är grym som skippar sockret lite mer iaf=)

    SvaraRadera