onsdag 3 oktober 2012

Jam/Core

Idag har det tränats lite extra! Varit på ett Jam/Core pass på Gympozz i förmiddags, där det var tillåtet att ta med sig de små! Perfekt!
Freja var på topp och tyckte bara det var skoj att vara på ett nytt ställe, där de spelade musik och människor hoppar omkring! Och dessutom andra bebisar att titta på och vattenflaskor att leka med! Plus stora speglar att pussa på! Paradise!!
 
Träningen var helt ok men tyvärr för mycket hopp för att jag skulle känna ge gärnet. Hopp är inte att tänka på med knät, även om det nu gått åtta veckor sedan operationen. Och dessutom mycket övningar när vi stod på knä, och det är lika där. En liten stund går bra men stå på ett knä och lyfta andra benet går inte alls så bra nej. Man gör det man kan. Men jag vill ju göra allt!
 
Passet var först en halvtimme med blandade danssteg och sedan en halvtimme styrka med fokus på rygg, mage och rumpa. Det som slappat till sig under mammaproceduren alltså. Får se hur kroppen känns imorgon. Måste ju säga att alla mina plankor jag kör verkar ha gjort lite nytta iaf. För just den delen gick galant ;)
 
Efter träningen var jag och två mammor till på bibblan och fikade och barnen fick leka i deras bebishörna. Riktigt mysigt och gott var det oxå. Tyvärr glömde jag telefonen i bilen hela dagen så inte ett enda litet kort har det blivit.
 
Jag har även hunnit vara upp till jobbet en sväng och kluddat dit några dagar på schemat för nästa period! Vilket lyx att bara kunna rita dit lite som man tycker! Ska ta lite drygt en dag i veckan under november och december. Känns lagom.
 
Bästa tv-kvällen nu! Bonde och Greys! Yummi! ;)
 
Lillans frukost:
Det gäller att äta ordentligt om man ska orka spela apa hela dagen :)
<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar