lördag 13 oktober 2012

Hästar och fest!

Idag har jag jobbat minsann! I stallet! Tyckte Johan kunde vara pappaledig idag och det tyckte han med efter lite övertalning, så iväg till stallet det bar! Det var jätteskönt att komma ut direkt på morgonen och jobba på riktigt! Ja, jag kallar det på riktigt även om det inte är mitt riktiga jobb. Det är ju lite skillnad på jobb och jobb.. Bara att köra gärnet, träning för kroppen och terapi för huvudet! Underbart!
 
Och det allra bästa av allt är när man kommer hem efteråt, skitig och trött, och får ställa sig i en varm dusch! Lövely!
 
På eftermiddagen skulle vi hem till Frejas gudmor, som firar sin examen som husdjursagronom. Hon och hennes pojkvän ska dessutom åka till Australien ett par månader så det var både lite examensfest och avskedsfest. Trevligt och alldeles för gott! Johan är kvar där medan jag åkte hem med lillstumpan. Skönast att lägga henne hemma som vanligt. Så nu sitter jag då här igen. Känns helt ok. Imorrn har vi inga planer förutom en sväng till stallet och eventuellt lite dansträning :)
 
Man måste självklart spela biljard när man är på fest :)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar