tisdag 16 oktober 2012

Typiskt

Åhhh, sol ute! Skynda, skynda, i med mat och på med kläder och ut i det sköna!
WTF!!
Ingen sol så långt ögat når! Däremot några mörka moln som kommer närmare och närmare.. Ja, där kom regnet oxå.
 
Jag tror mig ana en liten förbättring av stumpans envisa förkylning? Hoppas, hoppas! Hon rosslar på men får loss det relativt lätt. Har till och med lärt sig hosta på kommando. ;
 
Var på Apoteket häromdagen och tjejen i kassan pratade och skojade med Freja som var på topp.. Och så tyckte hon att hennes mössa var så himla fin! Så jag fick ju såklart berätta att det är en alicemössa och historien kring den. Hon skulle gå in på sidan så fort hon fick tillfälle och säkert beställa minst ett par stycken. Så glad jag kände mig när jag gick därifrån! Som jag gjort en god gärning.. Ni har väl köpt en alicemössa!? Jag har beställt en ny till Freja och en till mig.
Mammas hjärtegryn <3
 

3 kommentarer:

  1. Har oxå köpt en ny till Nellie då den första var på tok för stor. Nu blev det en bebismössa i grafitti som blev så fin på henne :) Vill ha en till mig själv och nu när det kommit nya tyger så ska jag nog kosta på mig en till mig själv. Härligt att hitta nåt som är fint och samtidigt bidrar till nåt fint :) ha det gott och sköt om er! Måste ses snart! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi får hitta på nåt snart! Kanske den där Västerås-turen? Kram

      Radera
    2. Ja gärna. Skulle behöva ha några grindar från Ikea för att hindra lillans framfart i huset :) puh....blir svettig av bara tanken på hur fort hon hittade trappen till övervåningen. Vi kan alla dagar utom onsdagar och helger då det är träning och flytt på schemat :)

      Radera